Deja de pensar en la vida y resuélvete a vivirla.

SOLCITO Betyr.. " Ett lite solglimt " Det er også min mening med denne siden, å skrive om livets små og store solglimt i hverdagen !! Deja de pensar en la vida y resuélvete a vivirla. - Ikke bare tenk på livet, begynn å LEV det ! -Paulo Cuhelo-

mandag 21. februar 2011

Knekkis dag i morra..!!

Ja i dag var ikke den beste dagen å skrive,el skryte av..har vert en trøtt dag, som etterfølgelse av ingen god-søvn natt.. med masse gråt av Seb som ikke har vert helt i form, han har vert litt forkjøa de siste dagene,slapp og masse tårer og snørr, men,men sånn som følger med. --Jo så da får vi helle håpe at morgendagen blir litt mere "sprek med "knekkis", da skal jeg lage knekkebrød tenkte jeg Kristin`s gode oppskrift!! De er kjempegode!! --KRISTINS KNEKKISER :

Bland alt sammen og fordel deigen i et tynt lag i to langpanner. Stek på 190 grader på varmluft i først 10 minutter. Da tar du ut langpanna og deler det opp i knekkebrød størrelse med et pizza hjul. Så stekes det videre i ca en halvtime til. Avkjøl på rist!

Så den stjal jeg av deg Kristin, så får vi se da hvordan de blir !! Har gjort de før, og de blei knallgode!-OG sunne!! Det kan ikke slå feil det da !! Først skal vi til Arendal en tur, Fede skal oppdatere sitt Argentinske førerkort-til norsk..så vi suser av gårde allerede i syv-tiden ! Skal jammenmeg legge meg jeg nå tenkker jeg..kl ni... Ja hvorfor ikke? Ta igjrn litt søvn tenker jeg, mens kjæresten jobber natta..-Seb sloknet kjempefort i dag ! Allerede kl syv..da gikk melka og øyevippene dypt konsentrert..tungt ned...-nede for telling i senga ti over syv!!! zzzzzzzzzzzzzzog nå...God natt ZZZZZZZZZZZZZ !!

1 kommentar:

  1. Hei Marte!
    Så morsomt at du har begynt å blogge igjen! Det er veldig morsomt og en kjempefin måte å dokumentere hva man driver med slik at man husker hva man faktisk driver med. Nå har jeg begynt å få kommentarer på min blogg og synes det er sååå hyggelig at de der hjemme engasjerer seg og følger med på hva vi gjør i USA. Har lagt meg til som følger på bloggen din, men din blogg kommer ikke opp blandt mine blogger som jeg følger. Skal gå gjennom innstilningene, men hvis du har noen tips så kom med dem. Ser ut som du vet hvordan man legger til blogger;o)
    Veldig hyggelig å høre fra deg igjen!
    Masse klemmer fra Ingunn

    SvarSlett